Attack life, it's gonna kill you anyway.


Quit your job, buy a ticket, get a tan, fall in love, never return.

God kväll folks!

Som sagt var jag och kollade in Mickes lägenhet, stökig som satan haha men jävligt najs. Längtar så tills vi ska flytta, så bli så skönt med eget place! Med min favorit också <3

Träffade Krille en snabb runda efter mötet och hans hund. Jag lovar att jag inte skojar när jag säger att dem har döpt sin hund till SAM! FATTAR NI!? SAM! På en hund hahahaha, trodde jag skulle avlida asså! haha kan inte sluta skratta.

Som ni säkert märker så är jag på mycket bättre humör nu. Imorse var helt sjukt, kokade! Löst sig med skolan iallafall så det är riktigt skönt.

Bara pratat med baby och umgåtts lite med Frida ikväll. Atm ligger jag under täcket och myser med mig själv i min underbart sköna säng (vad alla än säger så är den guld värd haah!).

Goood vad jag vill åka utomlands asså, och aldrig mer komma tillbaka! Sååå sugen! Funderar på att lägga fram förslaget och se vad min käre vän säger lalala :)

Btw så är jag SÅ glad att jag bestämde mig för att inte dricka idag. Ska bli så najs att vakna upp imorgon och må toppen! Hoppas alla ni andra mår piss!

Sleep thigt!
/ Sassi


Fittskola!

Godmorgon, nej verkligen inte!

Min skola suger, liksom mina lärare! Fattar inte vad problemet är. Och jag fattar verkligen inte varför jag började läsa där igen. Regreeeeeeeeeet! Menmen, ska väl förhoppningsvis börja jobba snart så jag slipper detta helvete.

Nej, nu ska jag fixa mig sen kmr Micke och hämtar mig så ska jag checka in hans lägenhet, sen på möte, fixa lite och sen hem och bara plugga, plugga och plugga.. TRÖTT MIG FÖRFAN! åh.

Later!
/ Trötter

Well, we can't all be good!

Aloha!

Haft en sådär dag, men som dem säger; det går upp och ner! Infuckingdeed!

Pluggat, städat och varit ute på långpromenad, haft mitt dagliga samtal med Andreas såklart och myst och kollat lite tv med mamma.

Ligger i min nybäddade säng och kollar på något program, vetifan vad det är för något, men väntar på att skins ska börja iallafall. Och medans jag väntar sitter jag och pratar lite dirtytalk med mr M mohaha.

Och ja, på tal om ingenting. Vad ska man säga om årets BB-deltagare? Förutom Rodny Da Silva (FUCKING LEGEND) så suger väl dem flesta tycker jag.. förstår inte hur dem kan ha valt ut dessa tråkiga, konstiga och helt jävla retardade människor.. helt sinnes! Och ändå kollar jag på det, haha sjuuuuuuuukt!

Nej nu blir det lite mer snusk, skinns och sen släcka lampan!

Sleep tight!
/ Sassi


Pigg!

God morgon! Fuck vad det är tidigt, tror jag spyr! Dessutom hade jag glömt ställa om klockan så min ringde halv 5 i morse, super liksom! Sitter och inväntar bror min som ska hämta upp mig sen blir det Ullared med Karros familj :) miihi, ska handla massa fint. Ska bli så mysigt, hoppas på bra väder som man blivit lovad också!

Just det ja, fredagen har jag inte så mycket att säga om, sög i stort sett! Inte allt, men det mesta..

Aja, nog tradat!
/Sassi


RSS 2.0