älskling är hemma!!

finally säger jag bara :D knappt sovit ngt alls inatt, cpjobbigt. hade ställt kl på 05 så traskade upp då, fixade mig och sen hämtade elsemarie mig kl 07 och så körde vi upp mot malmö. var så inne i vårt skitsnack så glömde nästan bort att svänga av. iallafall, så stod vi där och väntade och sen kom bebii ut :) maah, överlycklig! körde tillbaka hemåt, fixade nycklar till lägenheten sen körde vi och fika på maxi. åt wienerbröd jammi! sen åkte vi och köpte lite skor och sånt, sen vidare till e-berg för att hämta upp kirlle. upp till lägenheten och satte lite i ordning innan vi körde ner och släppte av grabbarna i stan och vi körde hem. så nu sitter jag här och har nyss skickat in ett arbete, känns awesome!

nej nu ska jag fortsätta lite här hemma sen kila :)
(andys mamma tog ett foto på oss, ska se till så att jag får det och kan lägga upp det :D)

RSS 2.0