Ångest

Inte mått så bra dom senaste dagarna. Eller det har gått upp och ner rättare sagt. Idag känns det ändå okej.

Känner mig inlåst i mitt eget hem. Jag vet att jag kan göra vad jag vill när jag vill men som sagt, finns inga människor i denna staden jag vill umgås med och då finns det inte heller så mycket att göra. Och nu när inte A är hemma så mår jag faktiskt som bäst när jag är med mina nära och kära här hemma på Ättekulla.

Skulle upp till Jönköping i helgen men blev aldrig så, riktigt tråkigt. Var riktigt sugen. Menmen.. That's life!

Ikväll blir det pizza och fotboll med dem bästa!

Kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills augusti, maaah! :)

Ha en fortsatt bra nationaldag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0