jag säger aldrig farväl. jag säger "vi ses!"

jahajaja.. vaknade 04.30 inatt, trodde jag skulle dö när jag kollade på klockan hah. lyckade tillsist somna om, tack gode gud!

vaknade igen runt 8tiden, gick upp och sen åkte jag och mammsi till mormor och åt frukost. sen kom även staffan och cassie för att säga hejdå, eller som jag säger "vi ses!" dem flyttar upp till jönköping idag. lite blandade känslor faktiskt, känns inte alls roligt måste jag säga. men; en åker och en annan kommer hem! :D (v) BEBE! mihi.

nej nu ska jag försöka plugga lite!




mormors hjärtmedicin. huuur sött!? nåååw :)


mormors hjärtmedicin. bad hon lägga den i handen så jag fick ta en bild. tyckte det blev såå sött! :) mihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0