herrejesus

japp. herrejesus säger jag bara. jag kan inte fatta att det bara är så få dagar kvar, maah! överlycklig.

hade muntligt prov i fredags, fick mvg. mitt första mvg ever haha!
efter det firade jag med öl, med pappa och staffan medans dem arbetade i trädgården. när det började bli kväll ringde jag huset så kom han och hämta oss så åkte vi ner till festivalen. hade tänkt skita i det men eftersom jag inte varit där dem senaste åren så tänkte jag att jag får iallafall åka ner och visa mig heh. så det gjorde jag. började dock må illa som en jude vid 23tiden så då tog vi taxi hem. hade en underbar kväll iallafall. tack! <3

bara tagit det lugnt annars i helgen, känner att jag behöver det för nu lär det ju inte bli så lugnt framöver haha ;) fick nyss sms av elsemarie, så på onsdag kl. 07 drar vi och hämtar hem honom! :D finally!

you know you love me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0