Karlslundsbadet

Heeej.

Var på skolan och gjorde mitt muntliga prov innan. Skulle få svar på vad jag fick för betyg efter 20 min, nu har det gått över 12 h, snear på den jävla skolan asså! Men det kändes bra så jag håller vänstra tummen!

Vid 11tiden kom Jenny med Elin och hennes kompis så åkte vi och bada i landskrona. Det var riktigt roligt, dog nästan av skratt hela tiden. Jag och Jenny skulle försöka ta oss ur den runningen med ström flera gånger men det var omöjligt. Dock klarAde barnen det haha.

Har bara tagit det lugnt idag, sov knappt något inatt. Frida var här nyss och snackade lite skit och spelade kort.

Har precis kollat klart BB, ska försöka sova så tidigt som möjligt. Ska upp tidigt imorgon.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0